Opintojaksolla pääset vaikuttamaan yritysten brändien strategiseen kehittämiseen. Teet konkreettisen konseptisuunnitelman ja monikanavaista tarinankerrontaa toimeksiantajalle. Hyödynnät erilaisia graafisen suunnittelun menetelmiä ja työkaluja sekä sovellat strategista brändiajattelua vastuullisen markkinointi- tai viestintäkonseptin luomiseen. Opintojaksolla tehdään tiivistä tiimityöskentelyä osana Luova toimisto Krean toimintaa.
Tule mukaan oppimaan markkinoinnin ja viestinnän tavoitteellista suunnittelua aidon asiakasprojektin avulla. Pääset suunnittelemaan ja kehittämään yrityksen brändiä ja arvoja tukevia luovia ratkaisuja. Perehdyt ostetun sekä ansaitun median mahdollisuuksiin ja luot kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä eri kanaviin. Opintojaksolla omaksut luovan alan työskentelytavat, saat asiakasprojektista työnantajia kiinnostavan referenssin omaan ansioluetteloosi tai portfolioosi. Pääset myös verkostoitumaan luovan alan toimistojen ja muiden yritysten kanssa.
Tällä opintojaksolla pääset rakentamaan omaa ammatillista henkilöbrändiäsi erilaisten tehtävien ja harjoitusten avulla. Opit myymään ja markkinoimaan osaamistasi sekä luomaan omaa henkilöbrändiäsi tukevaa sisältöä. Saat työkaluja ja vinkkejä siihen, miten profiloida itsesi ja erottautua yhtä lailla työnhaussa kuin oman alasi ammattilaisena työelämässä.
Tämä opintojakso sopii kaikille, jotka haluavat kehittyä kirjoittajina ja markkinointisisältöjen tuottajina. Se perehdyttää sinut mainoskirjoittamiseen ja ammattimaiseen sisällöntuotantoon sekä tarjoaa laaja-alaisen kuvan luovan alan suunnittelutyöstä ja sisältöprosesseista. Opintojakson aikana kokoat itsellesi luovan alan työnhaussa käytettävän portfolion.
Sosiaalisella medialla on tärkeä rooli tämän päivän markkinoinnissa. Somemarkkinoinnin avulla kannustat asiakasta vuorovaikutukseen, vahvistat brändiä, löydät uusia asiakkaita ja lisäät myyntiä. Opit, miten suunnitellaan ja tuotetaan kiinnostavaa, sitouttavaa, hyödyllistä sekä viihdyttävää sisältöä kohderyhmille, eri kanavien ominaispiirteet huomioiden. Oivallat siitä, miten yhteistyötä vaikuttajien kanssa voi hyödyntää sisällöntuotannossa ja sosiaalisen median markkinoinnissa.
Opintojaksolla tavoitteena on, että opit ymmärtämään audiovisuaalisen kerronnan merkityksen osana viestintäkonseptia ja luovaa suunnittelua. Pääset tutustumaan video- ja audiotuotantoprosessin eri vaiheisiin sekä suunnittelemaan ja toteuttamaan sopivaa video- ja audiosisältöä projekteihin.
Krea Spring School offers you an intensive international week where students, entrepreneurs, branding professionals and university experts from all over the world come together for co-creation workshops in Helsinki. We give you the tools you need to blossom into a creative wizard in digital storytelling that fosters sustainable living and consumption.
You will work for a client organization and learn how to research and develop sustainable customer experience. Based on customer insight, you will script and produce digital marketing stories breathing new life into the customer perspective and highlighting customer experience from an inspirational angle. Our international team of coaches will help you to get the most out of your creative potential.