Moni korkeakoulutettu kärsii huijarisyndroomasta. Future Forerunners -työelämätapahtuma tarjoaa helpottavia vinkkejä työnhakuun ja kiritystä tulevaisuuden uraladuille.
Teoksessaan Media television jälkeen Tubeconin perustaja Pauli Kopu pohtii, miltä median tulevaisuus näyttää television menetettyä johtoasemansa. Onko muutos lopullinen, vai onnistuuko televisio vielä löytämään oman paikkansa alati muuttuvalla mediakentällä?
Valitsimme kolme mielenkiintoista jaksoa satojen #AskGaryVee-jaksojen seasta. Luova toimisto Krea suosittelee podcastiin tutustumista kaikille markkinoinnista ja yrittäjyydestä kiinnostuneille.
Blogissa käsitellään Jari Tammisen kirjaa Nauti tyhjyydestä ja muita vastamainoksia. Kirja käsittelee vastamainontaa, joka on yksi kulttuurihäirinnän muodoista.
Luova toimisto Krea kuvasi Haaga-Helian ja K-ryhmän yhteistyönä syntyneelle pakohuoneelle ohjevideon oneshot -tekniikalla.
Dagmarin WTF Markkinointi -podcast käsittelee markkinoinnin ilmiöitä, kampanjoiden menestyksen avaimia sekä alan ammattilaisten kipukohtia juontaja Sanna Ala-Seppälän kanssa. Podcastin kuudennessa jaksossa on vieraana Dagmar Stories -yksikössä työskentelevä luova AD Essi Manni, jonka kanssa pohditaan, miten luova suunnittelija pystyy lähestymään perinteisiä ratkaisuja uudesta kulmasta.
A group of company representatives, university coaches, and one university student (me) were about to start a co-creation workshop on skills gaps and needs for autonomous learning in the field of international marketing and intercultural communication.
Podcastit ovat kuuma juttu markkinoinnin ammattilaisten keskuudessa. Luova toimisto Krea kuunteli MarkkinointiRadion jakson Salla Erkkilä & Kestävämpää vaikuttajamarkkinointia, jossa käsitellään vaikuttajamarkkinoinnin trendejä ja tulevaisuuden näkymiä Mediatoimisto Dagmarin strategin Salla Erkkilän johdolla.
Jos sinulle annettaisiin tehtäväksi luetella tunnettuja brändejä, listauksesi saattaisi olla pitkä. Suomalaiset tuotemerkit kuten Marimekko, Fazer tai lentoyhtiö Finnair tunnistetaan ulkomaita myöten. Mutta millaisia mielikuvia kyseiset yritykset ja niiden tuotteet meissä herättävät ja miksi? Kyse ei ole sattumasta, vaan takana on suunnitelmallista brändi-imagon rakentamista. Opiskelijoiden vuonna 2015 perustama Luova toimisto Krea on osa Haaga-Helian brändiä….
Krean verkkosivujen käyttäjäkokemuksen parantaminen ja alumnitarinoiden näkyvyyden nostaminen olivat tavoitteet, kun Krean Opi yhteisömanageriksi -kurssin opiskelijat ryhtyivät päivittämään Krean verkkosivustoa.
Krea on Haaga-Helian mainonnan ja yritysviestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Tarjoamme erilaisia palveluita, kuten esimerkiksi media-, markkinointi-, ja viestintäsuunnitelmia, some-kampanjoita, tapahtumia ja tutkimuksia