Törmäys laittaa muutoksen liikkeelle

Törmäys laittaa muutoksen liikkeelle

Mitä jos olisit todella innoissasi omasta työstäsi? Siis ihan oikeasti?

Lama on tehnyt suomalaisille saman kuin jokavuotinen talvi; sallimme itsemme vaipua melankoliseen depressiotilaan, jossa toimimme rutiininomaisella säästöliekillä. Luovankaan alan näennäisen inspiroitunut työilmapiiri ei auta, jos päivän kohokohta on siirtynyt yhdessä tekemisestä lähikuppiloiden lounaslistojen vertailuun. On helppoa vajota tähän synkkyyteen. Mutta entä jos voisimmekin pyristellä irti kyynisestä suhtautumisesta, samaan tapaan kuin tammikuun detoxaajat puhdistavat kehonsa myrkyistä?

Törmäys tuo tilalle intoa ja onnistumisen tunteita!

Törmäys on työyhteisöviestinnän ajankohtaisseminaari, jonka kattoteemana tänä vuonna on Innostus tuo tuloksen. Tapahtuman järjestävät ProCom, HENRY ja Liitos yhteistyössä Haaga-Helian Mainonnan ja yritysviestinnän opiskelijoiden kanssa. Tapahtumapaikkana toimii eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen tilat Helsingin Ruoholahdessa 7.4.2016.

Innostus, motivaatio, rakkaus – voimat, jotka puhtaimmassa muodossaan ovat kultaa työkulttuurissa. Ennen kaikkea Törmäys on tapahtuma, joka pursuaa iloa, intoa ja inspiraatiota; siis tilaisuus, jota ei kannata missata. Täältä löytyy oikeita superainesosia motivaation lisäämiseksi! Tapahtumassa pääset paitsi kuulemaan inspiroivia puheita, myös keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia muiden alan ammattilaisten kanssa. Luvassa ei siis ole mustelmia, vaan takuuvarmaa piristysruisketta omalle ammattitaidolle.

Inspiroivista teemoista ovat puhumassa alan parhaat asiantuntijat ja motivaatiotyön rautaiset osaajat. Pääpuhujina toimivat Vincit Oy:n perustaja Mikko Kuitunen sekä Nokian yrityskulttuuria tukevan muutoshallinnan vetäjä Tomi Niskakoski. Toimittaja Johanna Korhonen johtaa Törmäyksen paneelikeskustelua motivaatiosta ja puheenvuoron pitää myös Slushin Julia Hämäläinen. Katso koko ohjelma ja puhujalista Törmäyksen nettisivuilta!

Ilmoittaudu mukaan Procomin nettisivuilla 24.3.2016 mennessä.

Vaikka hipsterimäinen chill-asenne olisikin muodikasta juuri nyt, yrittäjämäinen flow-tila on ehdottomasti pysyvämpi trendi.  Kun hyvissä ajoissa alat viritellä innostuksen nuotiota, olet huhtikuun valoisina päivinä jo ihan liekeissä!

Innostus tuo tuloksen. Ihan oikeasti.

Krea

Krea on Haaga-Helian mainonnan ja yritysviestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Tarjoamme erilaisia palveluita, kuten esimerkiksi media-, markkinointi-, ja viestintäsuunnitelmia, some-kampanjoita, tapahtumia ja tutkimuksia.

Ota yhteyttä

Ratapihantie 13, 00520 Helsinki

info@krea.fi