Referenssit Krea

Innovatiivisia toteutuksia, uusia näkemyksiä ja tuloksellisia ratkaisuja. Heittäydymme jokaiseen projektiin täydellä sydämellä ja luomme yrityksellesi uuden, entistä vahvemman sykkeen.

Tutustu tässä referensseihimme ja ota rohkeasti yhteyttä niin kerromme lisää toteutusmahdollisuuksistamme.

Case: Krea mukana IAB Finlandin 20-vuotisjuhlaseminaarissa

Case: Krea mukana IAB Finlandin 20-vuotisjuhlaseminaarissa

IAB-Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö, joka on toiminut Suomessa yhtäjaksoisesti jo 20 vuotta. Tätä merkkipaalua juhlistaakseen IAB järjesti 27.9.2017 vaikuttavan juhlaseminaarin, jonka järjestelyissä ja jälkiviestinnässä Krea sai kunnian olla mukana. Krean opiskelijat tekivät juhlaseminaarille graafista suunnittelua, somesisältöä ja fiilisvideon sekä auttoivat IAB Finlandia tapahtuman käytännön järjestelyissä.

Lue koko artikkeli!

Case: Krealle menestystä AdProfit Junior -kilpailussa – tiimit kehittivät Alkon vastuullisuusviestintää

Case: Krealle menestystä AdProfit Junior -kilpailussa – tiimit kehittivät Alkon vastuullisuusviestintää

Vuoden 2016 alussa Haaga-Helian Luova toimisto Krean opiskelijat osallistuivat Mainostajien Liiton AdProfit -kilpailun juniorisarjaan, jossa toimeksiantajana oli tällä kertaa Alko. AdProfit järjestetään vuosittain ja sen Juniorisarjassa voivat kilpailla kaikki 20-29-vuotiaat suunnittelijat. Kilpailussa ensikertalaiset opiskelijamme pärjäsivät upeasti: paras tiimimme sijoittui sarjassa kolmanneksi ja pääsi mukaan tuottamaan kampanjaa yhdessä Alkon kanssa.

Lue koko artikkeli!

Case: Nordean Suomi 100 -juhlanäyttelyn visualisointi: ”Minkä säästää, sen edestänsä löytää”

Case: Nordean Suomi 100 -juhlanäyttelyn visualisointi: ”Minkä säästää, sen edestänsä löytää”

Syksyllä 2016 Krea sai toimeksiannon visualisoida Nordean Suomi 100 -juhlanäyttely Nordean pankkimuseoon. Opiskelijat vastasivat näyttelyn visuaalisesta suunnittelusta ja luovan konseptin toteuttamisesta. Näyttely keräsi väkeä tasaisesti läpi vuoden, ja Krean toteuttama visuaalinen konsepti sai paljon kiitosta pankkimuseon väeltä sekä näyttelyssä vierailleilta noin 3000 ihmiseltä.

Lue koko artikkeli!

Case: Lapinlahden Lähteelle tuotetiin luovia konsepteja monialaisessa KreaInno-projektissa

Case: Lapinlahden Lähteelle tuotetiin luovia konsepteja monialaisessa KreaInno-projektissa

Krea oli mukana Haaga-Helian ja Metropolian yhteisessä innovaatioprojektissa, johon osallistui Haaga-Heliasta markkinoinnin ja viestinnän opiskelijoiden lisäksi journalismin ja tietotekniikan opiskelijoita. Kursilla opiskelijat innovoivat Lapinlahden Lähteelle uusia hyvinvointikonsepteja, joiden avulla on mahdollista kehittää Lapinlahden Lähteen toimintaa ja lisätä sen tunnettuutta.

Lue koko artikkeli!

Case: Krea sukelsi ravintolamaailmaan Navy Jerry’sin ja Koffin miehistössä

Case: Krea sukelsi ravintolamaailmaan Navy Jerry’sin ja Koffin miehistössä

Syksyllä 2015 luova toimisto Krea sai mieluisen suunnitteluhaasteen, kun opiskelijat palkattiin ratkomaan Kampissa sijaitsevan anniskeluravintolan promootiohaasteita. Niin yleinen taloustilanne kuin kiristynyt alkoholilakikin ovat vaikuttaneet merkittävästi horeca-toimialan kilpailukykyyn, joten uusia lääkkeitä tarvitaan kipeästi kääntämään orastava asiakaskato tuottoisaksi liiketoiminnaksi.

Lue koko artikkeli!

Case: Me Yhdessä -vastuullisuuskampanja

Case: Me Yhdessä -vastuullisuuskampanja

Me Yhdessä -vastuullisuuskampanjalla lisättiin Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskuksen ja alueen yritysten välistä yhteistyötä, kannustettiin yrityksiä vastuullisuuteen sekä tuotiin vastuullista toimintaa entistä näkyvämmäksi.

Lue koko artikkeli!

Case: Törmäys onnistui työyhteisöviestinnän päivänä

Case: Törmäys onnistui työyhteisöviestinnän päivänä

Keväällä 2015 Haaga-Helia ammattikorkeakoulun mainonnan ja yritysviestinnän opiskelijat järjestivät työyhteisöviestinnän ajankohtaisseminaari Törmäyksen yhdessä ProCom ry:n, HENRY ry:n ja Liitos Oy:n kanssa. Opiskelijat vastasivat tapahtuman visuaalisesta ilmeestä sekä viestinnästä ja käytännön järjestelyistä.

Lue koko artikkeli!

Case: Älä osta koiraa häkistä -kampanja

Case: Älä osta koiraa häkistä -kampanja

Pentutehtailua vastaan kehitetty Älä osta koiraa häkistä – kampanja toteutettiin yhteistyössä Suomen Kennelliiton, Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liiton sekä Suomen Eläinlääkäriliiton kanssa. Haaga-Helian opiskelijat vastasivat kokonaisuudessaan kampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta.

Lue koko artikkeli!

Krea

Krea on Haaga-Helian mainonnan ja yritysviestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Tarjoamme erilaisia palveluita, kuten esimerkiksi media-, markkinointi-, ja viestintäsuunnitelmia, some-kampanjoita, tapahtumia ja tutkimuksia.

Ota yhteyttä

Ratapihantie 13, 00520 Helsinki

info@krea.fi