#Törmäys2016 #Innostus

#Törmäys2016 #Innostus

Vihdoin koitti päivä, jota olimme odottaneet. Kyseessä oli kevätaurinkoinen torstai 7.4.2016 ja Törmäys-seminaari. Asetimme tiimillemme selkeän ja kovan tavoitteen – #törmäys2016 päivän twiitatuimmaksi aiheeksi! Aamulla Twitterissä jaettu sarjakuva herätti osallistujat myös tavoitteeseen.

Kiitokset tapahtumatiimin Maxille sarjakuvasta!
Kiitokset tapahtumatiimin Maxille sarjakuvasta!

Sometiimi hallinnoi, informoi ja innostaa!

Tiimimme tehtävänjako oli selkeä. Kaksi tiimiläistä päivysti hämyisessä tukikohdassa ja seurasi sosiaalista mediaa herkeämättä. Tämän lisäksi tukikohdassa pidettiin seminaarivieraat ajan tasalla aikataulusta, ruokailusta sekä opasteista. Loput tiimistämme seikkaili seminaarivieraiden keskellä ja twiittasivat suoraan puhujien parhaat kommentit ja vinkit. Twitter oli tapahtumapäivänä kovassa käytössä.

Päivä kului sujuvasti omalla painollaan. Osallistujat innostuivat retwiittaamaan tuottamaamme sisältöä ja kommentoivat ahkerasti seminaaripuhujien ajatuksia. Tilanne näytti vahvasti siltä, että olimme marssimassa helppoon voittoon tavoitteemme kanssa. Yhtäkkiä mystinen #gamechangers nousi listalla vahvasti uhaten omaa hashtagiamme. Kyseessä oli Suomen entisen presidentin ja Nobelin rauhanpalkinnon saaneen Martti Ahtisaaren konfliktinratkaisujärjestön 15-vuotisjuhla. Emme kuitenkaan lannistuneet, vaan otimme haasteen vastaan Twitterin ykkössijasta!

Yllätysnumeron esittäneet cheerleaderit kävivät innostamassa osallistujia ja energiaa tarttui koko sometiimiinkin! Jokainen tiimin jäsen jatkoi toimintaansa entistä ahkerammin ja ammattitaitoisemmin!

Innostus toi tuloksen!

Törmäys-tapahtuma toi 1200 twiittiä ja tavoitti yli 230 000 ihmistä. Tuloksena päivän twiitatuin aihe!

Tuimme toisiamme ja pidimme tavoitteen selkeänä. Törmäys 2016 -slogania lainaten ja hieman mukaillen – Innostus toi tuloksen!

Yhdessä muiden mahtavien tiimien kanssa loimme innostavan ja onnistuneen tapahtuman. Onnistuminen tulee varmasti kantamaan pitkälle ja tuo varmuutta ja kokemusta koko Krean väelle.

Sometiimi kiittää lopuksi kaikkia, jotka mahdollistivat upean seminaarin! Kiitämme erityisesti myös osallistujia, jotka auttoivat meitä saavuttamaan huikean tavoitteemme Twitterin ykkössijasta!

Krea

Krea on Haaga-Helian mainonnan ja yritysviestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Tarjoamme erilaisia palveluita, kuten esimerkiksi media-, markkinointi-, ja viestintäsuunnitelmia, some-kampanjoita, tapahtumia ja tutkimuksia.

Ota yhteyttä

Ratapihantie 13, 00520 Helsinki

info@krea.fi